دبير کل حزب اعتماد ملي در مراسم افتتاح دفتر اين حزب در قزوين: اسلاميت و جمهوريت دو ركن اساسي و تعطيل‌ناپذير انقلاب است 

حجت‌الاسلام مهدي كروبي گفت: دموكراسي و انجام انتخابات در جامعه ما،ديگر بدون وجود حزب امكان پذير نيست.
به گزارش آنا دبير کل حزب اعتماد ملي در مراسم افتتاح دفتر اين حزب در قزوين افزود:
ديگر نمي‌توان با شعار، جمعيت ? ???ميليوني را براي شركت در انتخابات بسيج كرد، مگر آنكه تشكيلات مدرن داشته باشيم و ضوابط حزبي را رعايت كنيم.
کروبي افزود: ما بيش از اكثر كشورها انتخابات داريم، اما بايد بدانيم كه انتخابات آزاد، بدون وجود احزاب برگزار نمي‌شود، لذا بايد احزاب ايجاد شده و رقابت جدي داشته باشند.
وي بابيان اينكه از حضور ديگر احزاب قدرتمند در عرصه سياست استقبال مي‌كنيم، گفت: احزاب بايد بدانند كه از ابزار قدرت به معناي غلطش استفاده نكنند.
رييس مجلس شوراي‌اسلامي در دوره ششم با اشاره به اينكه اسلاميت و جمهوريت دو رکن اساسي و تعطيل ناپذير انقلاب بود، تصريح كرد: متاسفانه در جامعه ما عده‌اي با جمهوريت و عده‌اي با اسلاميت مشكل دارند و عده‌اي از اسلاميتي حرف مي‌زنند كه ضربه آنها بيش از مخالفان اسلام است.
وي افزود: بايد مواظب باشيم كه در جامعه ما اسلام همان دين مترقي و مورد نظر امام (ره) بوده و اسلام طالباني نشده و خرافات به آن وارد نشود.
لازم به ذکر است در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتماد ملي در قزوين، آيت‌الله باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين، آيت‌الله محمدي تاكندي نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري، حجت‌الاسلام قدرت‌الله عليخاني نماينده بوئين زهرا در مجلس، محمد عليخاني نماينده قزوين در مجلس، حجت‌الاسلام ناصر قوامي نماينده قزوين در مجلس ششم و فريبرز محموديان استاندار سابق قزوين حضور داشتند.

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا